Monday, February 4, 2013

Budak Mental Pergi Pantai

HAIIII SWEETIII
hari tu kan aku keluar dengan budak-budak mental dalam kampung  aku ni....
takde arah tujuan pon sebenanya kitorang ramai-ramai keluar petang tu...
dah laa rompin tu pon bukan ade mall ke nami island ke, legoland ke,  (over gilakk)
tapi keluawww tetap keluawww ...
kemainn laaagi sorang-sorang....
gambar-gambar kat bawah ni adalah rentetan pengambaran aku perjalanan aku bersama-sama
 the legend of budak mental !

dekat pantaiu pantai beb, makan-makan . taksangka pulak aku makanan kat sini sodap-sodap . 
huiii huii huii sebab aku jarang makan kat sini .




ni adelah lempeng kelapa . haaaaa nampakk sedapp kan...
heheh tapi memang sedap pon...hak3
makanan ini dimakan oleh kak long !


ni adalah mee  kari kari huda nemo riko   yang aku dok melahap kat sana...
kuah die pekat lemak berkrim kari ....
terliurr pulak aku kat sini... 



ni adalah batang kayu yang dikerat-kerat empat ....bersama kepingan-kepingan 
daun kering berwarna kuning..hik3
hahhaha beselah name pon budak mental mestilaa makn benda pelik-pelik macam ni kan...
makanan specel ini dimakn oleh yana lyana a.k.a. tcer yana...



ni adalah aksi-aksi kurang bermoral sewaktu di pantai rompin !
nak melompat sebenanya..tapi tak lepas-lepas pulak....




yeayyyyy3!!!! ahahhaha akhirnyaaa aku bisa terbang melompat dengan lebih tinggi !
credit to yana lyana sebab die lah budak mental yang snap gambau ini....hak3




muncung si baju kuning yang paling penting ! fokus 1 fokus!



wawawa... cantiknya gambar ni! sape snap ni weh !
my dear frens this is the symbol of our frendship ! 
alwaysss L O V E .



ni kasut-kasut budak mengade .
aku dengan rasa kurang bangganya abadikan kasut korang kat sini.



disebabkan budak ini terlalu mental, cara nak kurangkan mental die adalah dengan :
tarikk tocang rambut die !!!!
hahaha jahatnya aku. yess i am!





cantiknya gambar nii.... budak baju kuning bajet ayu ! haha



ni bukan geng power rangers ke power puff girls ke...
tapi geng budak mental... hahah
(nasib baik aku takde dalm gambar ni !)



ni da last-last episod dah ni....
ending die sad...sob sob sob....

kami semua terpaksa berpisah.. balik ke planet masing dengan merentasi lautan pantai rompin ni...
masing-masing ada tugasan tersendiri kan....
ok aku dah start merepek panjang-panjang .




tak tahu kenapa gambar ni cacat... tapi takpelah... ok
habiss sudaaaaa
byeeee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...