Tuesday, February 5, 2013

waterfall




cantikk nyaaa gambar ni... aku dah takde keje ni... mula lah nak post benda-benda yang macam ni...
huhuhu... aku teringat orang kata, kita pasti rasa taknak naik ke darat bila dah berjumpa dasar laut yang lebih indah dari atas dunia.....




dan yang pastinya aku memang sangat-sangt bersetuju lah !
aku memang laa tak penah sampai ke dasr laut ..
setakat snorkeling keling.... hehhe tu adelah kan....
tapi aku selalu kot tengok view dasar laut dalam tv ke internet ke...
tengok secara tak live pon dah cantik... kalai kalau tengok depan-depan mata apetah lagi laaa kan...





kadang-kadang bila kita tengok sesuatu yang indah waktu tuu lah kita akan ingat kat Allah, 
yela kita mesti teringat kat pencipta keindahan tu.. sape lagi yang cipta kalau bukan Allah kan....
huhuhu...



so waktu tu hati ni menjadi damai sekejap... tenang.. dan pada waktu lah mula rasa nak bersyukur sebab dapat hidup dan bernafas dalam dunia ni.. ^ ^
subhanaallah , alhamdulillah ....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...